انواع لوازم ورزشی پارکی و روش استفاده از آنها
نوشته شده توسط : malihe

انوع لوازم ورزشی پارکی

لوازم و تجهیزات ورزشی جزو بهترین امکانات پارکی هستند که در اختیار عموم مردم قرار گرفته اند. با وجود این تجهیزات، همه اعضای خانواده در هر زمان از شبانه روز می توانند حرکات ورزشی و بدنسازی را انجام دهند و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای از دستگاه های بدنسازی استفاده نمایند. قیمت لوازم ورزشی پارکی بر اساس فلز به ار رفته در ساخت آن و نوع دستگاه و همچنین جنس رنگ استفاده شده در آن متغیر است. در ادامه شما را با انواع دستگاه ورزشی پارکی پر طرفدار آشنا می نماییم.

  • ·        دستگاه اسکی فضایی پارکی:

از دیگر لوازم ورزشی پارکی مفید می باشد. ورزش با آن یک ورزش هوازی و چربی سوز بوده و برای کاهش وزن بسیار مؤثر است. دستگاه اسکی فضایی دارای دو پدال برای قرار گرفتن پاها بر روی آن و دو دسته متحرک است که با نگه داشتن آنها توسط دست ها، حرکات دورانی پا ها به دست منتقل شده و هماهنگ با هم حرکت خواهند کرد.

  • ·        دستگاه بارفیکس پارکی:

از جمله دستگاه های ورزشی مفید است. متناسب سنین مختلف طراحی شده است و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند. طریقه استفاده از آن به این صورت است که دسته های آن را محکم می گیرید و بدن را به آرامی به سمت بالا می کشید و پا ها را از زمین جدا می کنید. این ورزش موجب تقویت ماهیچه های اندام فوقانی می شود.

  • ·        دوچرخه ثابت پارکی:

دوچرخه ثابت پارکی، زمینه ای فراهم کرده است که با وجود زندگی آپارتمان نشینی امروزی و عدم وجود شرایط مناسب جهت انجام ورزش دوچرخه سواری، تمام افراد جامعه بتوانند این ورزش سالم را انجام دهند. انجام حرکات ورزشی با دستگاه دوچرخه سواری ثابت یک ورزش هوازی محسوب می شود. از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به چربی سوزی، کاهش استرس، تقویت ماهیچه ها و.. اشاره کرد.

  • ·        دستگاه پرس سرشانه پارکی:

یک وسیله ورزشی مفید جهت تقویت عضلات سرشانه و رفع گرفتگی و کرختی سرشانه ها می باشد. برای استفاده از آن، بر روی صندلی آن می نشینید و دسته ها را با دست گرفته و به سمت پایین می کشید و سپس به آرامی به سمت بالا بر می گردانید.

  • ·        دستگاه مسگری پارکی:

جزو معروف ترین دستگاه های بدنسازی می باشد که عضلات کمر، شکم و ران را درگیر می کند. کار با آن بسیار ساده است به این صورت که بر روی صفحه گردان آن می ایستید و دسته ها را محکم می گیرید. بدون حرکت دادن پاها و تنها با چرخش کمر و ساق پا به طرفین، حرکات ورزشی مسگری را انجام می دهید.

  • ·        لوازم ورزشی و بدنسازی ۱۰ کاره پارکی:

این وسیله جزو کامل ترین لوازم ورزشی و در واقع در بر گیرنده ۱۰ دستگاه ورزشی می باشد. دستگاه مسگری، دستگاه گام زنی، بارفیکس و.. از اجزای تشکیل دهنده این مجموعه می باشند. قیمت تهیه این محصول نسبت به تهیه تک تک این دستگاه ها به صورت جداگانه مقرون به صرفه تر خواهد بود.

کلام آخر

ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع تجهیزات ورزشی تمام سعی خود را دارد که لوازم ورزشی شما را به بهترین شکل نصب نماید. این برند گارانتی محصولات تولید خود را نیز برعهده دارد.

فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: